Tuesday 23 April 2013

CINTA SAYANG KASIH UNTUK AWAK SEORANG :)

arrgghhhhhh , xdpt pergi kelas hari nie , seriusly letih sgt hari nie , xmampu nak bergerak , walaupun orang tersayang dah kejutkan aku pagi td . ( sorry syg , saye cuti hari nie ) :D

urmmmm , bagun je pagi aku terus lakukan hari-hari aku seperti biase , baru je nak on fb baru aku teringat semalam si dia bagi password fb dye la , k now time to stalk fb die , pesanan terakhir dye adalah " PLEASE JANGAN EMOTION KALAU BACE IM OR WHAT , ITU SEMUA DAH LAMA"

okey aku pun terus on fb dye , first sekali aku buat , semak notification yang baru , okey xd ape2 , terpandang pada bahagian atas dan ade gambar im , hati aku berat sebenarnye nak bukak , sebab aku tahu aku xmampu kalau nk bace semua tu , aku cuba jugak kuatkan semangat dan paling penting aku xnk nangis :D

now aku cube berani kan diri untuk bace , dan aku pun bace im dye , yang lain sume aku bace , cume dengan someone nie je aku xnak bace sebenarnye , tapi bila tak bace aku rase tertanya-tanya , so aku pun berani kan diri untuk bace :'(

sayang : syg nak jadi milik abg untuk selamanya 
abg : sayang bukan yang pertama , tapi sayang yang terakhir untuk abg  
sayang : abg ketiga dalam hidup sayang , dan yang ketiga akan jadi yang terakhir untuk syg
abg : abg nak kawin dengan sayang

awak.... saya org keempat awak , dan saya tahu , sebenarnye saya xlayak untuk memiliki awak , tapi kenape awak tetap pilih saya , buakan kah or ketiga itu yang terakhir untuk awak , saya minx maaf awak kalau cakap bende nie , saya xmampu untuk cakap depan awak macam nie , saya hanya mampu menulis kerana menulis ini la yang datangnya dari hati , sumpah awak , air mata saya mengalir ketika nak tulis bende nie , tapi saya tetap kuatkan juga diri saya untuk tulis :'(

sayang...saya penah cakap kat awak kan " kalau awak nak pergi kat dye saya izinkan " sebab saya tahu awak memang cukup cukup sayang kan dye , tapi awak xnk kan ?

awak ... saya memang sayang sangat-2 kat awak , saya tak boleh nak tipu diri saya , sejak pertama kali kite kenal saya dah mula rasakan something yang ade pada perkenalan kite , saya tak sangka rupanya allah nak jodohkan kite , saya syukur banyak dapat kenal dengan awak eiya shahira :)


saya harap awak jadi yang terakhir untuk saya sayang , biar la apa yang terjadi sekali pun , kalau tinggalkan awak memang saya tak akan lakukan , walau dihiris darah menitis sekali pun , saya tak akan tinggalkan awak , saya sgt sayang dan cintakan awak :'(

sebelum saya kenal awak saya sangat banyak masalah awak , tapi bila awak muncul dalam hidup saya , hidup saya sentiase ceria , saya tak kesah orang nak cakap ape sekali pun , saya tetap mempertahankan awak , dan cinta kite , saya tak minta kali kedua , tapi saya cuma minta untuk kali yang pertama kan awak ? itu yang membuatkan saya lagi sayang kat awak .

EIYA SHAHIRA sesungguhnya saya  amat-amat mencintai sepenuh jiwa saya , saya tak mahu kehilangan orang yang saya sayang lagi , saya harap percintaan kita akan sampai kepintu syurga , saya tak nak ianya hanya berakhir didunia sahaja , SAYA INGIN MEMPERISTERIKAN AWAK :)

  

No comments: