Thursday, 21 February 2013

ADIK AWESOME AKU SAYANG KAU

assalamualikum , tyra , ini mungkin terakhir kali untuk kau melihat karya abg awesome kau tyra , aku sayang kau :'(

tyra , betul ke kau nak pindah ? tp kenape tyra , kenape tak stay je , sape nak tengok-2 kan aku kat sini , setiap malam , petang , pagi , tengah hari dan setiap masa , sapa nak marah aku balik lambat lagi , sape nak suruh aku selalu sabar dengan segala dugaan tyra :(

kalau betul kau nak pindah , pergi la tyra , tapi ingat semua bende akan berubah , sume tak akan sama macam dulu lagi , aku cuma ada kau sorang untuk kongsi segala nya , dulu kita pernah nangis sama-2 kan , kau ingat kan ? suma benda aku nak buat aku cakap dengan kau kan ?tapi bila kau xd nanti , aku nak cakap dengan sapa? I JUST ONLY YOU ATHIRAH ADRAA !

        "TYRA JANGAN LUPAKAN AKU SAMPAI BILA-2"

walaupun kita jarang lepak sama-2 , tapi kita still ade kenangan kita sendiri kan . ingat semua tu tyra , jangan lupa , :'(

1.selepas kenal dengan fara baru aku kenal dengan kau kan .
2.kita rapat sangat , dari pukul 3 call sedar-2 dah pukul 7 kan :)
3.aku selalu soh kirim salam dekat ibu , lepas nie aku nak suruh sape lagi :'(
4.kita pernah nangis sama-2 , walaupun kau tak mengaku , tp aku tau kau nangis :)
5.kau marah aku bila aku buat bising depan rumah kau , lepas nie sapa nak marah ?
6.kau selalu kuatkan semangat aku bila aku ade masalah :'(
                       "AKU SAYANG KAU SAMPAI BILA-2 TYRA"

No comments: